Daca ma urmaresti pe Instagram, probabil ai vazut din povesti si poze ca am fost de curand la Brasov cu Darius, logodnicul meu. Si recunosc ca a fost o experienta incredibila! Am reusit sa fugim departe de aglomeratul Bucuresti intr-un oras fermecator, in care ne-am incarcat bateriile. Brasov este un oras minunat, de renume atat in Transilvania, cat si in Romania, din mai multe motive: asezare (langa munte), atmosfera, mancare. Ramai alaturi de mine pentru a afla toate informatiile de care ai nevoie in cazul in care planuiesti o vacanta la Brasov:

CUM AM AJUNS ACOLO

Din Bucuresti, noi am plecat cu trenul catre Brasov. A fost o calatorie placuta, care a durat 2 ore si jumatate. Am avut astfel prilejul sa admiram muntii, pentru ca trenul a trecut si prin statiunile montane Sinaia, Busteni (despre care am scris in urma cu ceva timp aici) si Predeal. La Brasov se poate ajunge si cu masina sau avionul.

UNDE NE-AM CAZAT

Noi am stat la Blue Studio, un loc absolut superb dotat cu toate cele necesare! Situat la doar cateva minute de Piata Sfatului, are o asezare ideala in cazul in care doresti sa ajungi repede in centru. Mobilat cu gust, este un loc in care eu si Darius ne-am simtit extraordinar. Nu-i de mirare ca este apreciat cu nota 10 pe un site de recomandari.

CE AM VIZITAT

Brasov este un oras minunat, in care nu ai cum sa te plictisesti. Cu o arhitectura impresionanta, o istorie bogata, catedrale superbe si restaurante excelente, acest oras ofera o multime de activitati. Am vizitat, bineinteles, Piata Sfatului, Strada Sforii (cea mai ingusta strada din Brasov, latimea ei masurand intre 1,11 si 1,35 m), Biserica Neagra, Cetatuia de pe Straja si multe altele. Strazile intesate de cladiri de un farmec deosebit sunt o alta atractie care merita apreciata. Tot din Brasov, poti pleca spre Rasnov, Bran sau Poiana Brasov pentru a vizita locuri de neuitat.

CE AM MANCAT

Brasov ofera o gama larga de restaurante cu o mancare excelenta. Iti recomand, in mod deosebit, sa vizitezi La Ceaun daca doresti sa gusti din preparatele noastre traditionale (sarmalele, ciorba de vacuta si cocoselul de munte sunt excelente!), Ursul Carpatin si Am Rosenanger daca doresti sa gusti din deliciosii carnati germani.

In alta ordine de idei, planuiesc impreuna cu Darius sa vizitam si alte orase din Europa in vacanta de vara. Ce recomandari ne-ati putea da?